torsdag 7 januari 2010

I'll spread my wings and I'll learn how to fly. I'll do what it takes till I touch the sky.

Inte bloggat sen nyår. Blev en liten bloggtorka... okej en liten bloggtorka för min del. Idag tog lovet slut. Klockan är i skrivandes stund 03.02 och jag jag börjar 10.00 idag. Hade inte tänkt att sova något, måste vända tillbaka dygnet. Så sova ska jag göra om dryg 9 timmar. Kommer vara helt död på vägen till skolan, och att jag kommer ha tyska och idrott som lektioner första dagen efter jullovet... what can I say? Life is amazing. My ass!

Träffade på Navid under nyårsfirandet. Fick lust att slänga mig in i vattnet i slussen, så stelt vart det först men till slut blev allt perfekt. Typ som gamla tider. Innan vi blev tillsammans. De bra tiderna. Vi båda kom fram till en sak som det visade sig att båda hade gått runt och tänkt på. Blev chockad men ändå lättad. Då var vi åtminstonde två om tyckandet. But he was in my past...

...And this is my future. Satt och planerade med mami idag, planerade inför Bangladesh resan. Den kommer att bli av men exakt när vet vi inte. Jag hoppas på Juli. Aldrig varit så taggad inför att åka till Bangladesh som denna gång. Är verkligen det. Trött på folket här, allt och alla. Måste få komma bort lite. Vill man någonsin komma bort är det bästa tipset - Andra sidan världen. Det tycker jag är tillräckligt långt bort. Nej nu ska jag titta på film och låta tiden flyta bort.