onsdag 20 januari 2010

Used to see my world in color, when you left me it's like my world turned gray

Nästa vecka har min skola lov, ett s k cyberlov. Så fort jag tänker på det blir jag så lycklig att jag bubblar inombords. Skönt kommer det att bli! Sen när de andra skolorna har lov så har inte jag det... Äsch, i dont care. Jag har lov nästa vecka och det har inte ni!

Det har inte hänt något speciellt i mitt liv på sistonde, därför har jag inte orkat uppdatera mig här på bloggen. Jag mår perfa och skolan går bra så jag har inget att klaga på. Känt min allmänt oinspirerad ett tag men nu är det banne mig nya tag för sjutton gubbar! Har inte kommit försent en enda gång hittils. Det stog 0,0% på frånvaro pappret som jag fick. Helt sjukt, har inte sett de där nollorna sen i början av ettan typ. Yay!

I'm feeling pretty exhausted right now, vilket låter lite fel eftersom jag sovit 11 timmar inatt. Det är väl för att jag sovit för mycket... Eller vem försöker jag lura? Finns ingenting som heter sova FÖR mycket i min värld. Nej, hejsan hoppsan, nu har jag stirrat på det här inlägget för länge. Ska börja fixa mig inför skolan nu, Later <3