söndag 7 februari 2010

I just think of you and I start to glow

Har sagt det flera gånger innan och jag säger det igen, jag behöver sol. Orkar inte med vinterkläderna. Jag älskar ju snön, men bara att titta på. Det är ju på vintrarna som Sverige blir fullständig, det är då Sverige är just Sverige. Sweden at its most beautiful. Men jag vill kunna gå ut med bara en kofta istället för den feta vinterjackan. Vill kunna byta ut vinterkängorna till mina converse. Älskar de dagarna när det är på väg att bli sommar men fortfarande är vår, då det varken är kallt eller varmt, bara lite svag vind som får håret att flyga till lite lätt. Åhh, vad jag längtar till våren.

Kännt mig väldigt uttråkad och nere de sista dagarna. Beror inte alls på någonting speciellt, allmänt trött på allting bara. Vissa saker känns bättre än andra saker. Och sen har vi de saker som alltid kommer att få mig att må dåligt eftersom det inte finns någon som förstår mig och mitt sätt att tänka på. Vill bara ha någon i mitt liv som går igenom det jag går igenom och att vi ska kunna peppa upp varandra till max. Även om jag är tacksam för stödet jag får av mina käraste så räcker det tyvärr inte till. I wish that it did though. Jag har kommit till en punk då "Jag vet inte vad du går igenom men jag kan tänka mig att du känner si och så" inte direkt räcker till. Detta kan låta väldigt själviskt och dumt, but atleast i'm being honest.

Kändes skönt att bara skriva ner detta. Tänker på att det är måndag imorgon, alltså skola, säkert därför jag känner mig lite borta. But i'm not gonna worry about tomorrow. Tomorrow is going to be great.