onsdag 17 februari 2010

I need you to know, that this won't be broken, and all that we've said will not be lost

Kan inte fatta hur orättvist det är, kan inte fatta att du måste gå igenom det. Kan inte fatta att det är just du, kan inte fatta varför det hände just dig. Kan inte fatta vad du gått igenom under de här året, kan inte fatta hur du ska fatta det här året när jag inte kan fatta mina tre. Kan inte fatta att du ska eller går igenom det jag går eller gick igenom, kan inte fatta var du kom från. Kan inte fatta hur jag ska hjälpa dig, kan inte fatta varför jag vill det. Kan inte fatta varför mitt hjärta brister för din skull, kan inte fatta varför jag inte kan säga det. Kan inte fatta varför jag tänker på dig tills det knäcker min hjärna, kan inte fatta varför jag vill prata med just bara dig. Kan inte fatta att jag tror på dig så mycket att det stärker mig, kan inte fatta att du faktiskt finns. Kan inte fatta att du inte fattar hur jag känner, kan inte fatta att jag känner så som jag gör. Kan inte fatta.