tisdag 9 februari 2010

I searched the whole world for someone like you

Detta blir mitt 100:e inlägg! Yay, att jag kunnat hålla mig, det trodde jag inte kan jag säga.

Sitter här och är ett tjurigt mensbarn. Har haft det så himla jobbigt idag och värst var det imorse. Hade så grova värk att jag sket i att gå till tyskan och istället gick hem. Har haft skit tråkigt idag. Velat kolla på film men det gick inte för jag hittade inget kul att titta på... Alltid så, letar man hittar man aldrig. Jag är trött, seg och hungrig. Vet i tusan om jag kommer orka fixa ihop något gott att äta. Funderar faktiskt på att gå ner till Vivo och köpa mig något. Men usch så jobbigt att gå ut. Åhh, vad jag ogillar dem här perioderna varje månad.

Inte nog med allt jag skrev här ovan, jag hatar mig själv för att jag tänker så som jag gör. Kan alla tankar bara bort från mig. I seriously need to be brainwashed.