söndag 14 februari 2010

I don't think I want this anymore

Jag har hittat en ny låt som jag verkligen fastnat för. Sist var det Gary Go's underbara låt Wonderful. Nu är det Jay Sean Feat. Craig David - Stuck in the middle. Jag som är en sucker för kärlekslåtar älskar såklart denna låt. Den går på repeat om och om igen både på datorn och bebo ipoden.

Låten har en mening i sig som får mig att smälta exakt varje gång. Tänker inte så mycket på lyricsen fram till att just den meningen närmar sig, då höjer jag volymen, släpper fokus på allting runt omkring mig och koncentrerar mig till max på just de fem orden som Craig David sjunger så vackert på. Går igenom rysningar och blir alldeles varm inombords så fort jag hör meningen. Det är en sådan mening som man inte ska säga högt. Inte heller tänka på. Men jag kan inte rå för det, speciellt inte efter det jag fått höra på sistonde.

Imorgon kommer Tesse tillbaka till stockholm. Ska bli kul att få träffa henne igen! Vi satt och pratade riktigt länge idag och vi båda fick prata ut, skönt var det. Alltid skönt att prata med någon som har exakt samma tankar och värderingar som en själv. Mår dåligt för din skull hjärtat, vilket är konstigt med tanke på att du faktiskt mår ganska bra. Men det är nya tider som gäller nu. Tror starkt på att allting kommer att gå bra för dig i slutändan, du kommer få din alldeles egna happy ending!