fredag 22 april 2011

You only know what I want you to and I know everything you don't want me to


Hej alla glada! Jag måste vara som alla andra och nämna det fina vädret. Vår, sol och värme. Det har verkligen varit superfint väder, sådant gör mig riktigt peppad! Hann säga hejdå till käraste Sofy innan hon åkte till Barcelona igår. (Om du läser detta, besök Camp Nou för i helvete!)  Även fast hon inte alls kommer vara borta länge kommer jag verkligen att sakna henne! Träffade även Priya för en promenad runt Tanto och hade det jättemysigt och senare på kvällen drog jag ner till BFF och såg på Ritualen, som var helt OK, tillsammans med Tanja och Tina. Bara för att det var så varmt igår var jag nog lite för optimistisk idag och tog på mig lite för lite kläder, vilket jag fick lida för. Därför ska jag klä mig extra varmt nu för att sedan börja röra mig utåt och möta upp en vän för en kvällspromenad.

Hoppas att ni haft en fin dag!

Morning Parade - Under The Stars