söndag 10 april 2011

You must be blind cause you can't see when the leaves are falling down

Det är så himla energikrävande när människor man inte umgåtts med på länge tror att de vet allt om en. Att de tror sig veta saker och ting utifrån de förutfattade meningarna de har. Det stör mig väldigt mycket. Att man istället för att ta reda på anledningen, sitter och antar att det är på ett visst sätt... Anyway. Idag har jag bara jobbat, från 16.00-21.00, och nu sitter jag här och pustar ut. And that's about it. Är så himla förkyld att jag inte har någon som helst ork för att plugga. Det får vänta till imorgon. Istället tänkte jag ladda ned någon bra film och ligga här i sängen, samtidigt som jag ska klunka i mig en massa te, fram till att jag blir sömnig.

Ha en fortsatt trevlig kväll, peeps!

Anthony Hamilton - Her Heart