måndag 11 april 2011

And if you don't know that by now then I feel quite sorry for you, I'm sorry for you



Är så himla seg och trött och död. Detta är verkligen inte OK! Min hals känns åtminstonde lite bättre och jag har nu fått en lite mildare bas-ton vilket är 1000x bättre än den manliga rösten jag hade igår. Vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska plugga! Plugga, plugga och plugga. Yaaayy! Jag vet inte riktigt om ni vet om detta men det är nämnligen så att jag älskar att plugga. Jag menar, tänk så mycket man får lära sig. Och tänk vad mycket användning jag kommer ha av det i framtiden! Vem vet, jag kanske lyckas bli nästa Einstein? Eller kanske till och med lyckas ta Nobelpriset? Så svårt kan det väl inte vara? Det är ju bara att plugga liksom. Åh, Gud så inspirerande. Nej, nu måste jag sluta upp med detta nonsens och genast kasta mig in i filosofernas värld. Taggad? JA!