söndag 17 april 2011

While the angels walk with the lonely ones in the cold rain to rescue you

Usch, idag mår jag riktigt illa. Just nu käkar jag mediciner men jag tror att de är för starka eftersom hela min frukost kom upp för en stund sedan... Blegh! Jag har inte orkat bry mig om något de senaste dagarna. Och nu när jag kollar runt omkring mig inser jag att jag måste röja upp lite i mitt stackars rum som inte fått någon uppmärksamhet av den sorten på länge. Efter det ska jag bädda ner mig själv igen, fortsätta kolla på Vampire Diaries och käka chocolate chip cookies medan jag tycker synd om mig själv. And yes, it's true. Priya har fått mig att falla för vampyr världen. En värld som jag så länge försökt undvika... Damn you Priya, damn you. Nej men, det har varit för mycket snack om vampyrer de senaste året, för mycket hype kring allt från Twilight till True Blood. Men denna serie är faktiskt grym! Och om det inte vore för att den var så grym skulle jag aldrig sitta här, tredje dagen i rad, och kämpa för att komma ifatt alla andra! Så nu ska jag skynda mig med fixa och trixa här inne så att jag kan fortsätta kolla igen.

Later, peeps!