torsdag 14 april 2011

And if you want me to be real deep I'll hook you up with some poetry

Jag har spenderat nästan hela dagen i sängen. Trodde att jag bara var förkyld men det visade sig vara en influensa. Och jag blir sämre och sämre hela tiden. Har inte heller kunnat prata på hela dagen, känner mig, helt seriöst, brutalt handikappad. Jätte jobbigt! När jag är sjuk har jag sällan aptitlust och absolut ingen lust att laga mat heller för den delen. Så när jag kände att det var dags att få i mig något gick jag ner till en sushirestaurang som ligger nära mitt jobb för att köpa hem mat. Klädde mig som en Eskimå men jag skakade ändå sönder mig på vägen dit, som tur var körde pappa hem mig igen! De var så snälla och trevliga där inne trots att jag kom dit sjuk och röstlös med svidande röda ögon. Måste sett hur komiskt ut som helst när jag beställde. Oh lord... Anywho. Känner mig trött och vill bara sova hela tiden. Ska nog återgå till det. Har min sköna playlist The instrument is Alive på i bakgrunden medan jag driftar iväg till sömn...