måndag 21 december 2009

If I were ten years younger I wouldn´t need you anymore

La in den rena tvätten i min garderob idag. Passade på att organisera lite också. Kläderna får knappt plats i garderoben. Konstigt, tänkte jag. Jag som aldrig har något att ha på mig. Något fint. Så jag bestämde mig för att vara nöjd. Nöjd, för att jag har en garderob full av kläder. Det gick riktigt bra, tills jag för en halvtimme sedan började slökolla bloggar som är så inspirerande med vackra foton på vackra kläder....och jag inser att jag inte alls har några kläder. Och ångesten bara kryper på mig för jag vill vara fin och jag vill känna mig nöjd, men jag har ju inte det och det och det och det... Och nu blir jag så förbannad på mig själv, för jag har ingen rätt att känna så. Jag, med den fulla garderoben Ååhhh!

Inte sovit så mycket inatt så mitt huvud vill minst sagt explodera... Något som min dator också verkar vilja göra, den har börjat bete sig riktigt konstigt. Nu ska jag ta en ipren och en alvedon och lägga mig i soffan. Later, peeps.