torsdag 3 december 2009

Give it all but I want more and I'm waiting for you

Det är svårt att veta vad man ska säga ibland. Svårt att veta hur man ska agera och vad man ska göra när saker och ting får en oväntad vändning. Både till det bra och dåliga hållet. Jag antar att det aldrig blir lättare. Jag väntar på en oväntad vändning i mitt liv. En oväntad vändning som just nu känns omöjlig.

Nu har vintern börjat på riktigt. Det är minus grader ute och den feta jumbo vinterjackan måste fram. Det är den 3:e december och det är inte många dagar kvar innan mina älskade föräldrar kommer tillbaka. Saknar dom så mycket. Deras resa har fått mig att inse att man verkligen aldrig ska ta något för givet. Alltid vetat om det. Men det är inte förrän nu som det verkligen slår mig. Hade allting planerat och figuerd out men ingenting, absolut ingenting, blev som jag ville att det skulle bli.

Nej, nu ska jag förbereda mig inför en helkväll i soffan med pluggande och serie kollande. Funderar starkt på att springa ner till affären och köpa mig en cola. Kanske lite godis till det med. Ska nog ta och göra det. Hejsvejs!