onsdag 23 december 2009

And despite the direction this love may take you can always be sure of me, just have faith

Jag vet inte hur många sjuka drömmar jag drömt idag. Allt från jordensundergång till att plinga på grannen och fråga ifall de sett mina nya strumpor. Att min yngsta lillebrors flickvän är i min ålder till att någon tagit pappas kreditkort och lurat honom på en massa pengar. Allt detta drömde jag på en kväll (eller ska jag säga morgon? Eftermiddag?). Jag vaknade nämligen för inte så länge sen, vid 16.30. Jag kanske behöver gå till en sånn där drömanalytiker som kan förklara för mig att detta är normalt och att jag inte är så knäpp som jag tror att jag är. Och det värsta av allt är att när jag vakande för en stund sedan så berättade min kusin att de hade ringt från banken eftersom de hade sett att en stor summa pengar från pappas kort hade använts. De undrade ifall det var pappa som hade använt sig av pengarna eller ifall de hade varit någon bedragare. Det visade sig att pappa inte alls hade rört pengarna. Precis som på min dröm. Creepy!