tisdag 22 december 2009

The more i reach out to you it's like the further you go away, I just want you to hear what i'm trying to say


VARFÖR inihelvetes helvete slår man jämt i tårna när saker och ting ligger framme. Det är inte som om jag inte såg dammsugaren men ändå förbannat bestämde min fot sig för att slå i den innan jag landar på ena knät och ligger över svinstian jag nu brukar kalla för mina föräldrars rum. GAAH!

Imorgon har min skola avslutning och med detta så betyder det att jag äntligen ha jullov! Som jag längtat. Det känns väldigt konstigt att första terminen i tvåan redan är över. Dagarna och stunderna har bara swichat förbi och kvar finns alla minnen. Fyfan vad jag ska slappa säger jag bara, fyfan! Har dock plugg som jag måste ta tag i eftersom tre av kurserna jag har tar slut tre veckor efter lovet. Ska varken stressa eller bära på ångest. Honestly... Börjar redan bli lite smått stressad ;/