tisdag 29 september 2009

You see life is a crazy thing. There'll be good times and there'll be bad times. And everything in between.

Jag visste det hela tiden, var hundra på det. Gick till och med till vännerna och berättade att jag visste det men ändå ska jag bli så här. Sjunka hit ner och försöka ta mig upp som jag så många gånger nu gjort. Och det gör jag. Jag lyckas ta mig upp men jag åker ner igen. Jag orkar inte gå runt och vara depp. Ska vara stark. A strong independent woman! Men det är svårt fan. Att den här åldern ska vara så här... Lovar att när jag sitter där om ca 10 år och tänker tillbaka på mitt liv, då kommer jag sitta och skratta. Skratta åt hur livet är, vilka perioder man går igenom alltså.

Vad har hänt? Jo, fick VG+ på både historia och geografi provet. Woho! Det är typ så långt jag alltid lyckas eller MVG- men aja, inget klagande här inte... Just nu tar jag en kort paus innan jag drar mig tillbaka till pluggandet. Har nämligen prov imorgon. Igen. Historia denna gången med. Jag är osäker på allt, inget fastnar..

Har hittat en favorit i Idol, inte haft det på ett tag. Förra årets var borring och året innan med! Rasmus Ingdahl är the lucky winner. Killen har en grym soul-aktig röst som jag får rysningar av varje gång han sjunger. Tror dock inte att han kommer gå långt ;/
Nu kommer ångesten fram iallf, måste börja plugga. Gud, hjälp mig imorgon!

EDIT; Rasmus åkte visst ut liiiite tidigare än vad jag trodde, han kom inte ens till fredagsfinalerna. Hahah. Sorgligt säger jag bara. Vill verkligen veta hur juryn tänker...

Over and out.