tisdag 8 september 2009

The place where I wanna be is the place I can call mine

Imorgon är det prov, historiaprov. Detta betyder alltså att jag måste plugga sönder mig idag - jag fastar - det kommer att gå åt helvete... Det går inte att plugga när man fastar. Det gäller att hålla sig sysselsatt hela dagen, göra något kul så att tiden går fortare och att mat tankarna försvinner. Plugga är det sista jag vill göra för att få tiden att gå fortare och inte är det roligt heller! Jag hoppas verkligen att det går bra för mig imorgon, Gud hjälp mig!!!

Igår fick jag ryck och ville ta tag i det hela, tänkte verkligen ta ett stort, då menar jag verkligen ett stort steg. Tänk ett elefantsteg! Eller ja, stort är det för mig för jag aldrig vågar att satsa. Detta är för att jag är så osäker och rädd hela tiden, tänker negativt. Rädd för responsen jag ska få. Men jag sa inget för det visade sig att det ändå inte skulle gå... Men det är just så jag ska köra i framtiden, ta det som det kommer och inte planera. You go Afsana!