onsdag 23 september 2009

I dream of you more than you dream of me

Imorgon har jag studiedag. Ska bli riktigt skönt alltså, kan äntligen få sova ut! Men det blir inte så mycket "ta det lugnt", har nämligen prov på fredag. Woho!

Päronen åker om drygt en månad nu, tiden har gått så jävla fort att det inte är sant. Kommer ihåg för exakt ett år sedan, början av ettan, då jag satt och pratade med mina nya grymma vänner ifrån klassen om att mina föräldrar skulle resa bort och att det skulle vara föräldrarfritt i mer än en månad hos mig. Detta var som sagt för ett år sedan. Längtade så hårt efter att de skulle vara vinter 2009 så att jag äntligen kunde få andas, tänka utan att få höra några klagomål. Ville ha en tidsmaskin. En tidsmaskin som skulle spola fram tiden tills nu. Och nu är det nu. Sjukt, känns som igår alltihop. Nu vill jag inte ha bort dem. Vill men ändå inte. Alltid så med mig. Jag får upp alla de här negativa bilderna om vad som skulle kunna hända och jag blir rädd och tror att de kommer att hända. Sedan när de är borta blir det bara värre, speciellt när de inte hör av sig och när jag inte får tag på dem. Fyfan, haha, den här bloggen börjar bli som en slags deppblogg. Borde ändra namn till det. Deppbloggen.blogspot.com

Dagens låt som jag spelat sönder är Beyonce - Hello
Så himla vacker.

Peace