lördag 24 oktober 2009

You keep moving, another stop sign, you keep moving.

Sitter i mjukisar och lyssnar på Rasmus Ingdahls coverlåtar på youtube. Hans röst skär in i hjärtat, speciellt när han sjunger Savage Gardens two beds and a coffee machine, och jag kan inte låta bli att klicka på replay knappen om och om igen. Är sugen på att gå ut och ta en promenad med ipoden på högsta volym. Det borde jag inte vara eftersom veckan varit så hektisk med bara pluggande. Borde istället vara less på allting och inte sitta framför datan, borde sova... Men det behöver jag inte för jag har förfan lov. Höstlov. Som jag längat efter det här lovet. Ingen jävla tid att passa imorgon bitti and I thank God for that! Varit helt seg idag. På väg till skolan inne i tuben halvsov jag typ, ståendes, eftersom det inte fanns någon plats för lilla mig att sitta. Måste sett dökul ut men äsch, det bjöd jag på! Hade två lektioner och man gjorde typ ingenting, kom hem och sov i 4 timmar. Kanske är anledningen till varför jag inte kan sova nu... Var med my dearest friend senare på kvällen. Vi drog till affären och köpte allt fettigt som går att köpa och sen gamade vi medan vi tittade på idol. Snart kommer vi båda rulla till affärerna, så mycket som vi äter. Bantning på högnivå - det är vad som gäller! Och ja, vad mer har jag gjort idag... ehm... What was my point with all of this again? or did I even have a point? Fattar inte ens vad det är jag har skrivit hittills, jag bara babblar på. Känner mig hyper av någon konstig anledning... Fatta om jag skulle sagt allt det här muntligt, oh my lord!


This made me LOL