fredag 16 oktober 2009

Once you know there was never, never is an honest word

Happy Friday, det är var det är idag. Så jävla skönt! Den här fredagen har varit efterlängtad men varför vet jag inte. Samma känsla varje fredag. Idag hade jag en kort skoldag sedan kom jag hem och kollade lite serier som jag inte hunnit kolla på. Somnade efter en stund, drog till mammas jobb och nu sitter jag här och väntar på idol. En vanlig och ohändelserik dag helt enkelt. Det kommer denna helg också att vara förutom att jag och Marri tänkte dra till vår kära vän Yas imorgon, laga mat och kolla på film. Kommer bli kul!

Jag såg det här klippet på babyn som blev påkörd av ett tåg i Australien, tror att det var där iallf, men överlevde. Mardröm! Helvete vad hemskt som mamma till barnet. Jag började nästan att gråta av klippet och fatta vad barnet till mamman då gick igenom... hemskt!