söndag 4 september 2011

Like a heartbeat drives you mad in the stillness of remembering

Fan. Jag är inte min vän just nu. Är så himla trött på mig själv. Och mitt helvete till immunförsvar! Jag har så ont överallt att jag inte kunnat sova ordentligt på några dagar, eftersom jag inte hittar den rätta positionen att sova i och ligger därför och vrider och vänder på mig i timmar, och min aptit är så gott som borta också. Denna gången har det inte bara varit halsmandel- och feberproblem. Nej, den här gången tänkte någon jävel: Varför inte besvära hennes syn, hörsel och andning också? Anyway, tänkte att det var på tiden att jag fick ned något här. Ska bara se till att bli frisk så det kan komma lite gladare inlägg på bloggen! Idag ska jag försöka ta mig ut och äta sushi, tänkte att wasabin kanske kunde hjälpa mig med att få tillbaka aptiten. Och för att toppa det ska jag köpa glass också. Glass är lätt den bästa medicinen när det känns som att hals och lungor rivs för varje gång man hostar.

Gå i frid peeps, klä er varmt!

Alicia Keys - Butterflyz