fredag 9 september 2011

Well, it's been building up inside of me for I don't know how long

Hahah, nu förstår jag vad du menade med att vara busig, Mackan! Du borde börja blogga med mig eller något, skulle varit oftare uppdateringar. Dagen har spenderats med nedanstående bloggerska. Henne var jag med från att jag vaknade till någon gång vid 6 tiden då hon fick för sig att leka vuxen och lämnade mig för att istället gå på brödernas föräldrarmöte i vår gamla skola. Jag hade ingen lust med att leka vuxen så det var bara att dra upp igen och vara med bröderna. Efter att det hade gått 4 timmar med lite film kollande beslöt jag mig för att dra ner till nedanstående bloggerska igen. Och nu är jag hemma. Låten här nedan har jag lyssnat på ända sedan jag fyllde år i början av förra månaden, konstigt att jag inte tröttnat än men den är ju så himla bra! Är så trött att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva mer. Måste lägga mig så jag orkar med imorgon då jag har lite planer.

Men hallå, lite update blev det!