onsdag 27 juli 2011

Hands down, I'm too proud for love but with eyes shut it's you I'm thinking of

Då var tisdagen avverkad! Åkte iväg till kista med kära Ikrah och hennes kusin Tasmin där det fick bli lite shopping och god mat. Sedan blev det film kollande med bröderna med lite mer gott att äta och just nu sitter jag och pratar med en vän på Skype samtidigt som jag skriver på detta. Känns som att det var alldeles för länge sen jag fick ner något här. Min lust till att blogga dör tyvärr ut totalt om somrarna. Ett tag funderade jag fram och tillbaka på vad jag kan göra för att få tillbaka denna lust, för jag vill ju kunna kolla tillbaka och läsa om mina dagar. Då kom snilleblixten - Jag testar att köra en ny platform - WordPress. Men det failade ganska hårt och den bloggen är nu raderad. Jag är så dålig på förändringar. Men får hoppas på att lusten kommer tillbaka till hösten, vilket jag tror att den kommer göra också!

Maki, min ljubavi, mina tårkanaler började funka igen när jag läste nedanstående inlägg. Saknar dig så himla mycket. Och jag längtar massor till du är tillbaka igen. Volim te moj lepotice! <3