torsdag 2 juni 2011

There is someone praying for your peace of mind, hoping joy is what you'll find

Söta ni är som tittat in här trots min lilla blogg-torka. Kan hälsa er att jag mår bra! Jag har haft migrän de senaste 4-5 dagarna, men det är inte därför jag inte bloggat. Har pluggat sönder mig i två veckor nu och jag blev klar med min allra sista uppgift för någon timma sedan. Jag kan andas igen. Pluggandet och stressen har verkligen tagit allt för mycket av min kraft. Och även fast jag varit nära på att ge upp helt och hållet i vissa ämnen, eftersom jag mått så himla dåligt, var det verkligen värt allting för att jag mår så jääävla bra nu. Igår tog vackra Tanja studenten och om exakt en vecka är det min och Mackans tur. All tänkande får mig att bli så nervös och uppspelt på en och samma gång... Herregud alltså! Detta är förresten mitt 300:ade inlägg!