fredag 24 juni 2011

Girl lose your blues and just laugh at life and then seize the day cause you only live once

I väntan på en välbehövd tjejkväll sitter jag i skrivandes stund och letar efter bra filmer att ladda ned. Eftersom jag inte hittar någon bra, och för att jag är allt för lat för att börja kolla på någon ny serie, har det bara blivit en massa animerade filmer tillsammans med bröderna de senaste dagarna - Up, Tangled, Rio och Toy Story 3. What else... Jo. Maki lämnar mig, som vanligt, på söndag och på onsdag kommer min moster och hennes familj från USA hit. Det har gått exakt 10 år sedan de var här sist så det kommer bli så himla kul! Imorgon ska jag på Midsommar Latino med Soff. Det började med att hon tvingade mig att följa med men nu är jag faktiskt taggad, kommer bli så gott med all mat. Yummie!

Det var allt för mig gott folk,
Later!

Nadia Ali, Starkillers & Alex Kenji - Pressure (Alesso Remix)