söndag 13 februari 2011

We're coming back for more, you know why we're coming for you

Jag kommer nog aldrig att skämmas för att jag har kvar mitt barnasinne. But then again, vad finns det att skämmas över? Jag kan leva mig in i Disney filmer så mycket att jag efteråt ser världen omkring som magisk. Jag älskar att sjunga med till mina favorit Disneysånger och jag gillar de fina lyckliga sluten. Även fast jag på sista tiden blivit så strängt emot cheesiga filmer älskar jag kärleken och hoppet som de filmerna ger ut.

Idag är migränen borta och jag har bara jobbet inplanerat. Vi ska åka till skarpnäck idag med och jag hoppas verkligen inte att det blir problem med snön som det var sist. Orkar inte. Sitter med min Summer Feelings playlist på Spotty och tänkte återgå till min värld av musik och förlora mig i mina tankar nu.

Kärlek!