torsdag 17 februari 2011

But I don't really like you, apologetically dressed in the best, but on a heartbeat glide

Är förkyld och det känns som att jag gått och fått bihåleinflammation. Riktigt illa känns det. Känt mig matt hela dagen, fryser hela tiden och vill inget hellre än att bara sova. Jag försöker ignorera det men det går ju som det går. Har inte direkt tid till att vara sjuk nu pga all plugg och planerna till helgen då jag är ledig - Så det är bara att bita ihop för nu! Orkar inte må såhääääääär...

Idag blev jag tvingad till att fika med Sofy på café Baresso, sedan fortsatte jag till läkaren och nu ligger jag i min säng och försöker samla ihop så mycket energi som möjligt så att jag kan träffa Maki och Yasmine som väntar på mig.

Gå i frid och klä er varmt peeps!

OneRepublic - Good Life