måndag 21 februari 2011

I keep having the same dream and I think that I just realized what it means

Whurrup G's! Kom hem för någon timma sen efter en hel kväll i Rotebro hemma hos Pri-girl. Vi satt och kollade på en gammal klassiker och fettade oss framför deras nya hemmabio. Jättemysigt! Hon försökte få hennes gullegull syster att börja kalla mig för Aphjona Apu. Helt seriöst, av alla tolkningar av mitt namn som jag stött på hittils under livet så är detta det absolut värsta. Hela namnet, stavningen och Priyas underbara brytning när hon säger det får mig att vilja spy! Jag menar, Aphjona? Men hon har lovat att aldrig kalla mig för det bland folk så det är någonting bra iallafall! Nu ligger jag i sängen med Jihan som väntar på att få visa mig något så fort jag skrivit klart på detta inlägg... Vilket är nu typ!

Deepside Deejays - Beautiful Days