måndag 31 augusti 2009

The Proposal...


...är verkligen beroendeframkallande. Sett den 6-7 gånger nu och jag har fortfarande inte tröttnat. Kanske inte är så svårt eftersom att Ryan Reynolds är med, behöver jag ens tillägga något? Bara namnet säger allt, R y a n R e y n o l d s ! Haha, nej men i highly reccomend it, you wont be dissapointed!

Har inte så mycket mer att skriva, var i skolan idag då det inte hände så mycket alls. Kom hem och planen var att jag skulle börja plugga, men gick det bra? hell no! Fattar inte vad det är med mig, försöker verkligen anstränga mig men det händer inget. Har seriösa problem känns det som. Menmen, det ska nog gå bra, snart är jag back on track igen, så det är bara att ta fram den positiva inställningen!

Vet att engelskan hoppas fram mitt bland all svenska, haha, men det är den jag är. Vart vore jag utan det engelska språket, känns som att det är inom det jag har en framtid. Drömmen är att plugga utomlands typ som i kanske.. USA? yep, men vi får se hur det går.. Men andra ord, om jag vågar? Äsch, ingen ide att ta upp detta nu, time will tell!