måndag 21 juni 2010

Gonna free fall out into nothin’. Oh, i'm gonna leave this, this world for a while.


Nu har jag skickat det. Och hur ont det än gör så ska jag klara av detta. Förhoppnigsvis så leder det till bättre tider!

Åker till Bangladesh om några timmar, ska bli skönt att få komma bort från Sverige ett tag. Denna sommar ska bli en bra sommar. Ska bli så kul att träffa släkten där nere, var ett tag sen och jag har saknat de så. Kusinen är ju där nere med, tur det för jag kommer verkligen att behöva henne. Har dock inga speciella förväntningar med resan, jag vågar inte hoppas på att det ska bli så bra som jag vill att det ska bli. Kommer leva mitt lilla dubbelliv som vanligt. Har så mycket förväntingar på mig eftersom jag är Alamgirs dotter. Men detta har jag klarat mig igenom tidigare och det ska jag göra denna gången med. För denna sommar ska som sagt bli en bra sommar.

När BFF kommer från juggan är det nytt skolår och nya tag som gäller. Längtar faktiskt till då!