fredag 7 maj 2010

Help me trough the hopeless haze

BFF har velat att jag ska uppdatera lite oftare - this one is for you, babe. Tänk att det var vinter för knappt två månader sedan bara. Och nu är det Maj men vi har fortfarande inte fått det underbara vårvädret. Det är kallt och grått och depp.

Idag vaknade jag runt 7 efter bara några timmars sömn. Kämpade mig ner för sängen och tog det lugnt ända till jag kollade upp mot klockan. Då vart det stress. Hann inte sminka mig. Eller rota fram en "okej" outfit. Eller äta. Haha! Nej, hade inte världens bästa morgon. Blev inte speciellt mycket bättre i skolan heller. Vi hade nationella i engelska, hördelen. Fail, det ordet sammanfattar hur det gick väldigt bra tycker jag. Hejdå MVG!

Just nu sitter jag i röran jag kallar mitt rum. Bröderna och deras nörd gäng har varit och stökat ner allt och förstört mammas fina bäddning. Vi har fått in vår gamla tv in till rummet, tillsammans med den flyttade Playstation 3 in och det betyder att detta officiellt är brödernas rum. Jag och min älsklings dator har tagit med oss all plugg och flyttat in till köket. Nice. Gud, har inget vettigt att komma med. Anyhooo... Jag har brist på energi i kroppen, är alldeles yr. Ingen sol ute idag. I need lots of Vitamin-D!! Kommer få mycket av det i sommar. Biljetterna till Bangladesh är bokade, 22 Juni blir det byebye Sweden. Åh, som jag längtar.
Nej, nu ska jag sluta vara skrivkvarnen Affi.

Latero, el peepos!